אקומנא - תעסוקה וניהול קריירה

דרכי התקשרות

חברת אקומנא בע"מ - חשיבה שתזיז אותך!

החברה מתמחה ביצירת תנועה אצל לקוחותיה לטובת מציאת עבודה, הגדלת הכנסה ופיתוח עסקי וארגוני.

אנו פעילים מצפון ועד דרום

כתובתנו רח' התיכון 33 חיפה
מיקוד 32296

חן - 0542-333-399

יואב - 0523-834-335

מה השם שלך? מה הכתובת דואל שלך?Invalid Input מה המספר טלפון שלך?Invalid InputInvalid InputInvalid Input Invalid Inputמה תוכן הפנייה? בכמה מילים


Invalid Input Invalid Input

*פרטיותכם חשובה לנו, אנו מתחייבים שלא למסור את כתובת האימייל שלכם ושאר בפרטים לאף גורם חיצוני


תעסוקה וניהול קריירה

תנועה והתפתחות בתעסוקה וניהול קריירה היא קריטית ולפעמים צריך בזה עזרה קלה, דחיפה קטנה כדי להניע מהלך של למצוא עבודה או כדי לזוז מהעבודה הנוכחית לעבודה חדשה שתהיה יותר מכניסה \ מעניינת \ משמעותית \ מאתגרת...

בסדנאות ניתנים כלים לשינוי אישי והגדלת האפשרויות לתעסוקה יחד עם הנעה מעשית ואפקטיבית לחיפוש עבודה והתמודדות מוצלחת עם התהליך האישי של מציאתה. אנו פועלים במסגרת של סדנאות תהליכיות ו\או ליווי אישי להתקדמות בתעסוקה ולהגדלת הכנסות וכן בהרצאות ופעילויות נושא בתחום דוגמת הכנה לראיון עבודה, בניית קורות חיים, מיקוד תעסוקתי ועוד.

סדנאות ליזמות

לאלו שלפני פתיחת עסק או תוך כדי הפעלתו הראשונית (עד 3 שנים מהקמת העסק) אנחנו מציעים עיסוק במשמעות של אופי היזם\ית וההשפעה על העסק, בהשקעות החומריות, רגשיות, חברתיות ומשפחתיות הדרושות לבניית עסק, בזיהוי חסמי הצלחה ואימון לדרכי התמודדות ויצירת תנועה, במודלים עסקיים: בנייה ובחינה, סוגיות עומק בתהליכי שינוי, התפתחות אישית וניהול זמן, סוגיות בכישורי רישות חברתי (נטוורקינג), שיווק ומכירה - המציאות בעיניי הלקוח ועוד.

 

סדנת יזמות וקידום עסקי

המלצה

סדנת ליווי קבוצתי ואישי ליזמים זעירים שבתחילת הדרך כמנהלי עסק (עד 3 שנים מהפעלת העסק).

הסדנה מאפשרת חשיפה ועיבוד קבוצתי של סוגיות בהקמה ותפעול של עסק זעיר תוך היכרות ושימוש בידע, כלים ואמצעים לביסוס וקידום עסקי. בניית תוכן הסדנה יבנה בהתאם למאפייני הקבוצה.

להיות או לא להיות, עצמאי?

להיות או לא להיות, עצמאי? היא סדנה שנותנת את הכלים לקבל החלטה מושכלת האם ומתי נכון לי לפתוח ערוץ כעצמאי.

"בסדנא אנחנו בונים סביבה עם אווירה בטוחה להתנסות בחוויות מעולמם של העצמאים ועיסוק מעשי בסוגיות הקשורות ליכולת לתחזק ולקדם עסק עצמאי. את כל זה אנחנו עושים בטרם פתיחת העסק וכדי שהמשתתפים יוכלו לקבל החלטה מושכלת האם באמת יש בהם את כוח הרצון והמשאבים הדרושים לכך."

הגדלת הכנסות

המלצה

יצירת מסלול להגדלת הכנסות המבוסס כישורים ויכולות קיימות אצל משפחות נתמכות.

הסדנה פונה למשתתפים שרוצים לייצר ערוץ הכנסה נוסף כמענה למקרים בהם עדיין מתגלה קושי כלכלי אצל אוכלוסיות נתמכות על אף שעברו תהליך להתנהלות כלכלית נכונה ונעשו שינויים מרחיקי לכת מצד ההוצאות, אורח החיים, סדרי העדיפויות, הגדרת רצונות וכו'.

סדנאות תהליך

סדנאות בנות 10, 15 או 20 מפגשים שפועלות גם בהקניית כלים מעשיים לקידום תעסוקתי וגם בשינוי עמדות ביחס למסוגלות להשתלב בתעסוקה משמעותית. כפועל יוצא הסדנאות נוגעות בצורה מעמיקה ביכולת של המשתתפים לזהות ולהישען על משאבי הכוח והחוזקות שלהם וביצירה של תנאים מתאימים ליציאה למציאות התעסוקתית ולהתמודדות עם האתגרים החיצוניים והחסמים הפנימיים של המשתתפים.

 

פריצה בתעסוקה

המלצה

סדנה תהליכית במטרה ליצור פריצת דרך למדרגה הראשונה בבניית קריירה.

"המטרה היא להוביל לבירור כנה של רצונות והיכרות עם החזקות ומשאבי הכֹּחַ הפנימיים שלהם ואח"כ ללוות אותם בתהליך היציאה לממשק עם שוק התעסוקה בדגש על היכולת לתקשר החוצה את מה שהם מביאים איתם לכל מקום עבודה שבו ישתלבו".

מקפצה בתעסוקה

מקפצת מדרגה בקריירה לשדרוג בוגרי.ות תכניות תעסוקתיות.

"המשתתפים בסדנה מקבלים גם ידע ופרקטיקה לשיפור תקשורת עם המעסיק הנוכחי או העתידי, גם כלים לניהול עצמי ביחס לניהול זמן, משמעת עצמית, תכנון יעדים ומטרות, התמודדות עם מצבי לחץ וניהול מו"מ. אחרון אבל הכי חשוב, נושא חיזוק החוסן הפנימי שאליו אנחנו ניגשים ע"י היכרות עם מתודות מעולמות החשיבה החיובית, החוזקות ומשאבי הכח."

פנים לאקדמיה

המלצה

בניית תהליך אישי וקבוצתי לטובת השתלבות בריאה ותקינה בעולם האקדמיה.

"יש משהו מרגש בהנגשה של לימודים אקדמאיים לקהל יעד חדש. כדי לקרב את העולם האקדמי אנחנו עובדים על הקניית ידע בתחום ההשכלה ביחד עם עבודת עומק על התמודדות עם חסמים, בניית מעגלי תמיכה והעצמה אישית".

התנהלות כלכלית

יצירת איזון כלכלי במשפחות רווחה ע"י שינוי תפיסה לאורך זמן.

"זאת סדנה שמתעסקת בקרביים של הרצון להשיג מטרות כלכליות ויש בה מיקוד ברור על לקיחת אחריות ובנייה של מנגנוני שליטה ובקרה כדי להצליח להתנהל כלכלית בצורה נכונה מול המציאות של היצע ושפע שרק גדלים כל הזמן".

פעילויות נושא

הרצאות ומפגשים העוסקים בנושא ייעודי בתחום התעסוקה ובמטרה לתת כלים ולהקנות ידע בנושא הייעודי. רשימת הנושאים כוללת איך לבחור את הכיוון שנכון לי? בנייה של זהות מקצועית ותעסוקתית, להרחיב את אפשרויות התעסוקה שלי, הצגה עצמית אפקטיבית, נטוורקינג תעסוקתי, הכנת קורות חיים, לקראת ראיון עבודה, מו"מ מול מעסיק, תכנית עבודה ותיאום ציפיות עם מנהל חדש, סוגיות בהשתלבות בארגונים וסוגיות בהתקדמות בארגונים.

 

מיקוד תעסוקתי

המלצה

החלטה על כיוון תעסוקתי, בחירת מקצוע ומיפוי תפקידים רלוונטיים.

"התהליך שלנו מתייחס למה שמחפש.ת העבודה רוצה ויכול.ה להציע לשוק העבודה וזה כולל בירור ושיקוף של רמת ההלימה בין היכולות ובין הצרכים של המעסיקים הפוטנציאליים. התהליך הזה כולל היכרות עם שוק העבודה, תחומי עיסוק, גיבוש זהות תעסוקתית, מיקוד בתפקידים ומשרות רלוונטיות והתחלה של תכנון קריירה."

הצגה עצמית וקורות חיים

מפגש להקניית מיומנות לבניית קורות חיים והצגה עצמית אפקטיביים.

"הצגה עצמית בעולם התעסוקתי זה פשוט ביטוי מילולי שמסביר מה אני מציע למעסיק פוטנציאלי כשהצגה עצמית טובה יכולה לייצר אצל המעסיק את ההרגשה וההבנה שבאמת יש לי את היכולת לתת לו מענה למה שהוא צריך. זאת גם הסיבה למה היא צריכה להיות משויפת ומהוקצעת!"

הכנה לראיונות עבודה ומרכזי הערכה

המלצה

היערכות לתהליכי בדיקת התאמה מקצועית, אישיותית ותרבותית.

"אימון זה תמיד טוב ובמקרה הזה, בגלל שמרכזי הערכה הם כ"כ לא ידועים, ההבנה של הסיטואציה וההיכרות עם הרציונל של המרכזי הערכה וראיון עבודה תורמים מאוד ליכולת להיות ברוגע בתוך המצבים הללו. במפגש אנחנו משתמשים כל הזמן בהנחיית תרגילים וסימולציות, שיקוף ועיבוד ההתנהלות במפגש תוך הרמת מסך."

דרכי התקשרות

חברת אקומנא בע"מ - חשיבה שתזיז אותך!

החברה מתמחה ביצירת תנועה אצל לקוחותיה לטובת מציאת עבודה, הגדלת הכנסה ופיתוח עסקי וארגוני.

אנו פעילים מצפון ועד דרום

כתובתנו רח' התיכון 33 חיפה
מיקוד 32296

חן - 0542-333-399

יואב - 0523-834-335

השאר פרטים ונחזור אליך

מה השם שלך?
מה הכתובת דואל שלך?
מה המספר טלפון שלך?
מה תוכן הפנייה? בכמה מילים
Invalid Input
Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input